במידה ולא קיבלתם דואר חוזר לאישור הרשמה או איפוס סיסמה, יש לבצע את הבדיקות הבאות
בדקו האם הדואר נכנס לתיבת קידומי מכירות (Promotions)
בדקו את תיקיית הספאם (Junk/Spam):
לפעמים הודעות דוא"ל יכולות להימנע מגישה לתיקיית הדואר הנכנס ולהישלח לתיקיית הספאם. יש להכנס לתיבת דואר זבל (Spam), לסמן את ההודעה כבטוחה ולהמשיך בתהליך מתוך התיבה הראשית.
במידה ועדיין לא מצאתם את הדוא"ל יש לבצע את הבדיקות הבאות:
בדקו את כתובת הדוא"ל:
ודאו שהכתובת שנשלחה אליה ההודעה היא הכתובת הנכונה. טעויות אלו יכולות לגרום לשליחת ההודעה לכתובת לא נכונה
בדקו האם תיבת הדואר מלאה:
כאשר תיבת הדואר האלקטרוני שלכם מתמלאת, היא יכולה למנוע מהודעות חדשות להגיע.
מה עושים?
בדקו את הנפח הזמין: היכנסו להגדרות הדואר האלקטרוני שלכם ובדקו את הנפח הזמין בתיבת הדואר.
נקו הודעות ישנות: מחקו הודעות שאינכם זקוקים להן יותר, במיוחד הודעות עם קבצים מצורפים הגדולים במיוחד.
ארכבו הודעות: אם יש לכם הודעות שאתה רוצה לשמור, שקלו להעבירן לאחסון חיצוני או להוריד את הקבצים המצורפים.
פנה לתמיכה:
אם אחרי כל הבדיקות ההודעה עדיין לא מגיעה, פנה לספק השירות שלך או למומחה בתחום הדוא"ל לקבלת עזרה
אם אתם משתמשים בכתובת דואר שסופקה לכם ע"י בית הספר / משרד החינוך או מוסדות אחרים
לעיתים, הבעיה עשויה להיות בשרת הדואר האלקטרוני שלהם. שרתים אלה יכולים להיות עמוסים, להיות בתחזוקה או להגביל את קבלת ההודעות מכתובות מסוימות
יש לצורקשר עם מנהל המערכת או האחראי על התקשורת המוסד ולבקש לבדוק את הנושא