חשוב: אם כבר יש לכם חשבון קלאסוס משנים קודמות – אין לפתוח חשבון חדש.
היכנסו לחשבון הקיים ועדכנו פרטים דרך "החשבון שלי".
שלב 1 – כניסה לחשבון
היכנסו לחשבון הקיים שלכם מכל פלטפורמה: מחשב, טאבלט או טלפון נייד באמצעות הדפדפן (לא דרך האפליקציה).
שלב 2 – עדכון פרטי בית הספר
אשרו את פרטי בית הספר שמופיעים במערכת.
אם עברתם לבית ספר אחר – בחרו את בית הספר החדש מהרשימה.
שלב 3 – עדכון פרטי לימוד (שכבה, כיתה, הקבצות/מגמות)
במסך זה תתבקשו לעדכן את פרטי הלימוד שלכם:
• שכבת הלימוד
• מספר הכיתה (מלאו רק אם ידוע לכם כרגע)
• הקבצות/מגמות (אם כבר נקבעו)
אם טרם נקבע השיבוץ – השאירו את השדות הרלוונטיים ריקים בשלב זה.
בהמשך ניתן לעדכן את הפרטים דרך "החשבון שלי" (לשונית “מגמות/מסלולי לימוד”). לאחר ביצוע העדכון יתווספו הספרים הרלוונטיים למדף שלכם.
שימו לב: עדכון לאחר סיום ההרשמה אפשרי רק מהמחשב באמצעות דפדפן.
שלב 4 – תשלום
בהתאם לתכנית התשלום שנבחרה ע”י בית הספר התשלום יתבצע באחת מהדרכים הבאות:
• באמצעות כרטיס אשראי (לא ניתן לשלם בכרטיסי דיינרס).
• תשלום בבית הספר
• באמצעות קופון – יש להזין את הקופון בעמוד התשלום.
למשתמשים המשלמים בבית הספר – אם בסיום שלב זה מופיעה ההודעה: “המערכת ממתינה לאישור בית הספר” – יש לבדוק:
1. שהקלדתם נכון את מספר תעודת הזהות של התלמיד/ה.
2. שהתשלום לבית הספר הוסדר.
אם שני התנאים נכונים – פנו למוקד התמיכה.
שלב 5 – שימוש במערכת
הכנסו או הורידו את אפליקציית קלאסוס לטאבלט, למחשב האישי או לטלפון החכם.
רשימת מכשירים נתמכים וקישורי הורדה – לחצו כאן.
ניתן גם להשתמש במערכת דרך דפדפן המחשב.
שלב 6 – ספרי הלימוד שלכם
הספרים הלימוד הרלוונטיים עבורכם יופיעו על המדף הדיגיטלי שלכם באופן אוטומטי.
במידה וחבילת הספרים שלכם כוללת גם ספרים מודפסים – החלוקה תתבצע בבית הספר
שלב 7 – עזרה ותמיכה
היכנסו למרכז ההדרכה להכרת מערכת קלאסוס
פניה לתמיכה – באמצעות טופס פניה לתמיכה
שעות פעילות המוקד: א'–ה' 10:00–18:00
בברכת שנת לימודים פוריה ומוצלחת,
הנהלת בית הספר וצוות קלאסוס