במידה שבאופן קבוע ומייד עם פתיחת ספר באמצעות הדפדפן מהמחשב מתקבלת הודעת השגיאה "לא נעשה שימוש בספר לזמן רב או שנכנסת לחשבון מדפדפן אחר" סביר להניח שמדובר בחסימה כלשהיא ברמת המחשב או הרשת שמונעת גישה לשרתי Classoos.
אם השגיאה מופיעה כשאתם מחוברים לרשת הבית ספרית או עובדים עם מחשב של בית הספר, יש להפנות את אחראי המחשוב של בית הספר לעמוד זה.
איך לפתור את הבעיה
- במידה וברשת הבית ספרית או במחשב עצמו מוגדר Firewall, יש להוסיף את classoos.com ואת kalsefer.com לרשימת הדומיינים המאושרים, ולוודא שההגדרה כוללת גם כל subdomain אפשרי שלהם.
- במידה והגישה לאינטרנט היא באמצעות ספק אינטרנט כשר, בעיקר של החברה הדתית והחרדית (לדוגמא רימון), יש לפנות לספק האינטרנט ולבקש לפתוח ולאשר את שמות המתחם שבסעיף הקודם ולהוריד או לבטל את סינון התכנים עבורם.
- במידה ואתם מנויים על שירות סינון תכנים בספק האינטרנט יש לפנות לספק האינטרנט ולבקש לפתוח ולאשר את שמות המתחם שבסעיף הקודם ולהוריד או לבטל את סינון התכנים עבורם
- לאחר ביצוע השינויים הנדרשים יש להכנס מחדש לאתר ולפתוח את הספר